انجمن


حذف آسان رونوشت ها از پایگاه داده وردپرس  (۲ نوشته)

  • 8theme

    آفلاین
    عضو
    تعداد نوشته‌ها: ۹۵
    تشکر شده: ۳۷ بار
    # نوشته شده: ۹ سال پیش
    ۱۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۱

    سیستم رونوشت ها در وردپرس یک سیستم کاربردی و مفید می باشد ، وردپرس با افزودن این قابلیت کمک بزرگی به مدیران کرده است ، حتما برای شما هم پیش آمده که هنگام نوشتن یک مطلب برق قطع شود و یا اینترنت دچار مشکل گردد ! در این گونه مواقع وردپرس که به صورت خودکار هر چند دقیقه یک رونوشت از مطلب شما ذخیره کرده است به شما امکان بازیابی هر کدام از رونوشت ها را می دهد و به این صورت مطالب شما با آخرین تغییرات اتجام شده دوباره در دسترس قرار خواهند گرفت . اما مشکلی که این سیستم دارد ذخیره بی نهایت رونوشت از مطالب شما می باشد (البته با کمی تغییرات در فایل wp-config می توان این مقدار را تغییر داد !) تجسم کنید که شما مثلا ۱۰۰ مطلب اختصاصی دارید و همه آن ها را در محیط خود وردپرس تایپ کرده اید ، هر مطلب هم ۲۰ رونوشت داشته باشد ! این یعنی ۲۰۰۰ رونوشت و اشغال حجم زیادی از پایگاه داده … !

    در این مطلب کد کوتاهی را به شما آموزش می دهیم که توسط آن می توانید همه ی رونوشت ها را به راحتی حذف کرده و جانی دوباره به پایگاه داده سایت تان بدهید ، در ادامه مطلب همراه ما باشید …

    ادامه آموزش : حذف آسان رونوشت ها از پایگاه داده وردپرس

    کاربران زیر به‌خاطر این نوشته تشکر کرده‌اند:
    Masoud
  • بهروز ازند

    آفلاین
    عضو
    تعداد نوشته‌ها: ۱۱۲
    تشکر شده: ۷۶ بار
    # نوشته شده: ۹ سال پیش
    ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۷

    راه ساده‌تری هم هست افزونه زیر علاوه بر اینکه رونوشتها و تنظیمات موقت را پاکسازی مینماید، دیتابیس را Optimize نیز مینماید.

    http://wordpress.org/plugins/wp-optimize/

    کاربران زیر به‌خاطر این نوشته تشکر کرده‌اند:
    Masoud

درباره‌ی این موضوع