سلام
فکر کردم حالا که انجمن باز شده بهتر واسه اینکه خوبه از قبل به کارش ادامه بده هر کی هر پیشنهادی که داره رو بگه
سلام
فکر کردم حالا که انجمن باز شده بهتر واسه اینکه خوبه از قبل به کارش ادامه بده هر کی هر پیشنهادی که داره رو بگه
برخی قسمتهای سایت وردپرس فارسی مشکل دارند. نمونهای رو ببینید: http://3.ly/pWRH که لینک مستقیم صفحهی استاندارد_سازی_پوسته_های_وردپرس است.
نمونهای از صفحات "خراب" هست. از این نمونهها زیاد دیدم تو سایت.
خوش آمدید
خوشحالم که انجمن باز شده
منم خیلی خوشحالم که انجمن باز شده
راستش میخواستم وقتی انجمن باز شد خودم یه همچین تاپیکی بزنم که حالا mirsalehi عزیز زحمتش رو کشیدین
اما اولین سوالم از مدیریت محترم
قوانین سایت چیا هستند؟
کجا هستند؟
و بر چه اساس نوشته شدن؟
عذر میخام صریح مینویسم اما خیلی از بچه ها توی تالار های مختلف فعالیت میکنن اما توی اینجا با محدودیت مواجه میشدن چرا؟( آیا فقط 1 درصد به اونا حق میدین؟)
اگه دقیقا این موارد رو مشخص کنید خیلی عالی میشه
یه مورد دیگه : اگه امکان کامل کردن مستندات توسط خود ما (کاربران یا علاقه مندان)هم وجود میداشت خیلی از این مشکلات برطرف میشد
اگه یه پنلی وجود داشته باشه (توی صفحه اصلی انجمن) که 100 آخرین تغییر انجمن رو نشون بده خیلی عالی میشه
و پیشنهادات دیگه که ان شاالله بعد از جواب شما من و بقیه دوستان ارائه میکنیم
با تشکر و به امید اینکه بتونیم در حد خودمون به جامعه وردپرس کمک کنیم و قدردان زحمات شما هم باشیم
قوانین سایت چیا هستند؟
کجا هستند؟
و بر چه اساس نوشته شدن؟
قوانین هنگام نوشتن موضوع/پاسخ دقیقا جلوی چشم کاربر٬ بالای کادر هستن.
این قوانین براساس تجربهی ما در ادارهی یک انجمن پشتیبانی تخصصی نوشته شدن.
عذر میخام صریح مینویسم اما خیلی از بچه ها توی تالار های مختلف فعالیت میکنن اما توی اینجا با محدودیت مواجه میشدن چرا؟( آیا فقط 1 درصد به اونا حق میدین؟)
ما در یک انجمن تخصصی هستیم و ترجیح میدیم موضوعات و مطالب مطرح شده در انجمن در ارتباط با موضوع اصلی٬ یعنی وردپرس باشن. بههمین دلیل کاربران رو هم محدود به اظهارنظر فقط در مورد همین موضوع میکنیم.
همچنین کاربران باید قبل از ایجاد موضوع جدید٬ بهخوبی در انجمن جستجو کنن و موضوعات تکراری رو مطرح نکنن. دربارهی این مسئله قبلا زیاد توضیح داده شده.
اگه امکان کامل کردن مستندات توسط خود ما (کاربران یا علاقه مندان)هم وجود میداشت خیلی از این مشکلات برطرف میشد
این امکان در نگارش قبلی مستندات بهصورت نامحدود وجود داشت٬ اما متاسفانه ما نه تنها شاهد تکمیل مستندات از جانب کاربران نبودیم٬ بلکه میدیدیم کلی از مقالاتی که با زحمت نوشته شده بودن هم توسط برخی افراد پاک میشد٬ برای همین تصمیم گرفتیم توی نگارش جدید مستندات٬ که در روزهای آینده ارائه میشه٬ امکان نوشتن/ویرایش مطالب رو با نظارت و تایید مدیران مستندات به کاربران بدیم و نوشتههای کاربران پس از تایید یک مدیر منتشر بشه. در نتیجه راه برای کاربرانی که مایل به همکاری و تکمیل مستندات هستن همچنان باز هست و ما هم استقبال میکنیم.
اگه یه پنلی وجود داشته باشه (توی صفحه اصلی انجمن) که 100 آخرین تغییر انجمن رو نشون بده خیلی عالی میشه
تجربهی ما در نگارش قبلی انجمن نشون داد که وجود چنین چیزی باعث بالا رفتن تعداد جفنگ در انجمن میشه. برخی کاربران فقط برای اینکه موضوع خودشون رو توی اون لیست بالا بیارن اقدام به فرستادن جفنگ میکردن که حالت خوشی نداشت.
و پیشنهادات دیگه که ان شاالله بعد از جواب شما من و بقیه دوستان ارائه میکنیم
ما منتظر انتقادات و پیشنهادات شما هستیم :)
سلام
خیلی خوشحالم که برگشتید. وقتی مصاحبه جناب گناهکار در نشریه اختصاصی سیستمهای مدیریت محتوا رو مطالعه میکردم تصور نمیکردم این وعده بازگشت حقیقت پیدا کنه ولی خوشحالم از بازگشت مجدد تیم پشتیبانی فارسی وردپرس.
انشالله هرچه زودتر معاونین جدیدی برای خودتون انتخاب کنید تا تمامی فشار پاسخگوئی کاربران به دوش شما دونفر (گناهکار و بهرنگ) نباشه.
دوستدار:میلاد
Gonahkar گفت:
تجربهی ما در نگارش قبلی انجمن نشون داد که وجود چنین چیزی باعث بالا رفتن تعداد جفنگ در انجمن میشه. برخی کاربران فقط برای اینکه موضوع خودشون رو توی اون لیست بالا بیارن اقدام به فرستادن جفنگ میکردن که حالت خوشی نداشت.
ولی در مقابل باعث سهولت در پاسخ گویی میشه
با گذاشتن چند مدیر برای هر بخش خوب میشه این مشکل رو حل کرد
تو خیلی از انجمن های تخصصی این اتفاق میافته
سلام به همگی دوستان
منم با بازشدن خیلی خوشحال شدم, به نظرم انجمن هیچ مشکلی نداره و فقط اگر ضمیمه کردن فایل به پست ها اضافه بشه خوب تر می شه!
سلام
از این که انجمن دوباره شروع به کار کرده واقعا خوشحالم
ولی یک پیشنهاد یا شاید انتقاد:
این انجمن نیاز به مدیران با تجربه و کار بلد و با اخلاق (مثل مدیران فعلی) بیشتری نیاز دارد چون اکثرا سوال می پرسن و کمتر پاسخ می دهند و آن پاسخ ها هم اکثرشان به درد نمی خورد.
با تشکر از تلاش روز افزون مدیران سایت
قسمت ارتباط بین اعضا و پروفایل هم وجود نداره.
وجود این دو تا امکان کمک می کنه یا نه؟
خوب به نظرم یهfaq از مسائل کلی میبایست جمع آوری بشه .
و این رو میشه به عهده کاربران فعال قرار داد .
مسائلی که بسیار تکرار شده و بازخورد داشته ولی بازهم پرسیده شده .
اینا رو مثل یک Pdf یا یک پست در بالای انجمن بگذارید و به کاربر بگید برو این رو بخون اگر موضوعت مرتبط نبود تاپیک جدید ایجاد کن .
چون تجربه ثابت کرده بالای 50% کاربرا از جستجو خودداری میکنند . و این هم تقصیرش نیست چون تازه کار و کار نابلد . باید User Freindly بیشتر رعایت بشه که من متاسفانه درصد user freindly بودن این انجمن رو زیر 50 میبینم .
البته این رو باید گذاشت به گردن مشکلات بی بی . . . .
- - - - - - - - - - - -
به نظرم باید دوستان باید در فکر بچه های جوون و پرانرژی باشن برای مدیریت تالار .
-- -- - - - - - - -
راستی بچه ها توی Fb مسئول وردپرس فاسی کیه ؟
اگه رو سیستم جستجو هم کار بشه بد نیست تا نتایج بهتری بده خیلی وقتا کاربران بخاطر اینکه نتونستن تو جستجو چیزی پیدا کنن پست جدید ایجاد می کنن و این جز یه عالمه صفحه کم تراکم که مسایل تکراری ولی با ریخت جدید توشون هست باقی نمیزاره
مثلا از کاربرا بخواهیم حتما تگ ها رو موقع زدن تاپیک بزارن و جایی برای مشاهده تگها داشته باشیم تا مثلا هرچی در مورد سئو نوشته شده رو یه جاببینیم
اگه رو سیستم جستجو هم کار بشه بد نیست تا نتایج بهتری بده خیلی وقتا کاربران بخاطر اینکه نتونستن تو جستجو چیزی پیدا کنن پست جدید ایجاد می کنن و این جز یه عالمه صفحه کم تراکم که مسایل تکراری ولی با ریخت جدید توشون هست باقی نمیزاره
مثلا از کاربرا بخواهیم حتما تگ ها رو موقع زدن تاپیک بزارن و جایی برای مشاهده تگها داشته باشیم تا مثلا هرچی در مورد سئو نوشته شده رو یه جاببینیم
با زدن برچسب موافقم. اگر خود کاربر یادش رفت برچسب بزنه بقیه کاربرها می تونن اضافه کنن
خب جستجو هم از روی برچسب کار می کنه و باید توی گوگل هم سرچ بشه.