بعضی وقت ها با انتشار پست سایت به هم می ریزه : فونت ها تغییر می کنه ، جای قسمت های مختلف عوض میشه و ... . میشه کاری کرد این طوری نشه ؟
بعضی وقت ها با انتشار پست سایت به هم می ریزه : فونت ها تغییر می کنه ، جای قسمت های مختلف عوض میشه و ... . میشه کاری کرد این طوری نشه ؟
آیا مطالب را از وبسایت دیگری کپی نموده و آنرا Paste می کنید؟
اگر هم از Word رونوشت می کنید فرمت نوشته نیز رونوشت می شود.
پیشنهاد می کنم اگر کاربر ویندوز هستید از نرم افزار windows live writer مایکروسافت استفاده کنید تا با مشکل روبرو نشید.
میشه بگید چه جوری با این نرم افزار کار کنم و از کجا دانلودش کنم؟
اینجا رو کلیک کنید.
تنظیماتی به اون صورت نداره. فقط باید پروتکل های انتشار از راه دور در مدیریت » نوشتن رو فعال کنید.
اضافه کردن وبلاگ نیز در نرم افزار به صورت مرحله ای هست.
مرحله اول : پیش نیاز ها
برای شروع کار با Microsoft Office Word 2007 نیازمند مجموعه Microsoft Office 2007 هستیم.
. پس از تهیه Microsoft Office 2007 آن را بر روی سیتسم عامل خود نصب نموده تا مجموعه Microsoft Office 2007 که دربردارنده نرم افزار Microsoft Office Word 2007 می باشد آماده استفاده گردد.
مرحله دوم : فعالسازی سرویس
جهت فعالسازی بروزرسانی وبلاگ از طریق Microsoft Ofiice Word 2007 وارد کنترل پنل مدیریتی وبلاگ خود شوید سپس از منوی “تنظیمات” گزینه “نوشتن” را انتخاب کنید.
سپس از صفحه باز شده گزینه “ XML-RPC فعالسازی پروتکل انتشار XML-RPC” را تیک بزنید.
مرحله سوم : تنظیمات
جهت ورود به سیستم مدیرت وبلاگ ایتدا نرم افزار Microsoft Office Word 2007 را از منو Start انتخاب نموده سپس مراحل زیر را طی نمایید :
۱. به اینترنت متصل شوید.
۲. از منو Start (آیکون دایره ای شکل سمت چپ و بالای صفحه) گزینه Publish و سپس گزینه Blog را انتخاب نمایید.
۳. از سر برگ Blog Post گزینه Manage Accounts را انتخاب نمایید. (درصورتی که برای اولین بار است که وارد Publish Blog می شوید صفحه Register a Blog Account برای شما نمایش داده می شود که با کلیل بر روی گزینه Register دیگر نیازی به طی کردن مراحل ۳ و ۴ نیست)
۴. در پنجره باز شده (Blog Accounts) گزینه NEW را انتخاب نمایید.
۵. از منو گشویی Blog گزینه WordPress را انتخاب کرده سپس کلید Next را بفشارید.
۶. در قسمت Blog Post URL آدرس http://YOURBLOG.daryablog.com/xmlrpc.php را وارد کنید، در قسمت Enter Account Information نام کاربری و رمز عبور دریا بلاگ خود را وارد نمایید سپس گزینه Ok را کلیک کنید.
۷. هم اکنون Microsoft Office Word 2007 به بررسی صحت اطلاعات شما می پردازد. این مرحله چند دقیقه بطول می انجامد. پس از دریافت تائیدیه از سرور دریا بلاگ پنجره ای جهت انتخاب وبلاگ شما باز می شود. از پنجره باز شده وبلاگ خود را انتخاب نمایید. تبریک می گوییم !! شما توانستید وبلاگ خود را در Microsoft Office Word 2007 ثبت نمایید!
مرحله چهارم : ارسال پست
پس از طی مراحل اول و دوم وبلاگ شما در سیستم معرفی شده است. هم اکنون می توانید بصورت آنلاین یا آفلاین به تهیه مطالب خود بپردازید.
۱. قسمت [Enter Post Title Here] مربوط به عنوان پست شما می باشد. شما می توایند در این قسمت عنوان پست خود را وارد کنید.
۲. به اینترنت متصل شوید.
۳. از سربرگ Blog Post گزینه Insert Category را انتخاب نمایید سپس می توانید از منو کشویی باز شده بخش مورد نظر را جهت ارسال پس در وبلاگ انتخاب نمایید.
۴. از طریق سربرگ Blog Post گزینه Publish را انتخاب نموده تا پست شما به وبلاگتان اضافه گردد.
تبریک! پست شما به وبلاگتان اضافه گردید !!
توجه: جهت افزودن پیوند، تصاویر و … می توانید از طریق منو Insert اقدام نمایید.