انجمن


باز هم مشکل تغییر پیوند یکتا  (۳ نوشته)

  • mohamadreza85

    آفلاین
    عضو
    تعداد نوشته‌ها: ۵۴
    تشکر شده: ۱۱ بار
    # نوشته شده: ۱۲ سال پیش
    ۲۶ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۷

    سلام
    متاسفانه این مسئله پیوند یکتا تبدیل شده به یکی از مشکلات اساسی کاربران وردپرس. من از وقتی با وردپرس شروع به کار کردم یک سایت درست کردم و چون تعداد پست های وبلاگ قبلی ام کم بود به صورت دستی تمام مطالب را در سایت وردپرسی جدیدم وارد کردم از اینرو مشکلی با پیوند یکتا نداشتم چون از همون اول تنظیمات را بر روی "ماه و نام" گذاشته بودم. اما دو تا وبلاگ دیگر داشتم (یکی در بلاگفا یکی در میهن بلاگ) که تعداد پست های آنها زیاد بود از اینرو با روش های موجود از آنها بک آپ گرفتم و درون سایتهای جدید وردپرسی درون ریزی کردم. اما این سایتها با تغییر ساختار پیوند یکتا با مشکل مواجه میشوند و به صفحه خطا یا همان 404 میروند و باید حتما روی تنظیم پیش فرض باشند. حالا از دوستان خواهش میکنم یه راه حلی بفرمایند.
    تمام پست های مربوطه در انجمن را هم بررسی کردم. اما هم اینکه خیلی از پست ها قدیمی بودند و هم اینکه هیچ کدام جواب ندادند. از افزونه هایی مثل permalink finder یا دیگر افزونه های مشابه هم استفاده کردم اما جوابی نگرفتم. البته اگر دوستان افزونه دیگری میشناسند معرفی کنند.
    با تشکر منتظر پاسخ شما هستم.

  • Saeed Fard

    آفلاین
    ناظم
    تعداد نوشته‌ها: ۹۸۲
    تشکر شده: ۱۶۱۵ بار
    # نوشته شده: ۱۲ سال پیش
    ۲۶ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۹:۴۶

    دوست عزيزم شما چطوري تمامي نتايج جستجو رو بررسي كرديد در حالي كه اين مشكل خيلي وقت هستش كه حل شده ..
    پيشنهاد ميكنم 1 بار ديگه نتايج جستجو رو مطالعه كنيد ..

    از افزونه ي permalinks migration plugin for wordpress استفاده كنيد ..
    دوست عزيزم عبدالماجد جان زحمت آموزش و معرفيش رو اينجا كشيده :

    http://yonadi.com/تغییر-پیوند-یکتا-بدون-404-شدن-مطالب-قبلی-د/

    اين كد رو به htaccess اضافه كنيد :

    RewriteEngine On
    RewriteBase /
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
    RewriteRule . /index.php [L]

    موفق باشيد ../.

    کاربران زیر به‌خاطر این نوشته تشکر کرده‌اند:
    tansu68 - mohamadreza85
  • mohamadreza85

    آفلاین
    عضو
    تعداد نوشته‌ها: ۵۴
    تشکر شده: ۱۱ بار
    # نوشته شده: ۱۲ سال پیش
    ۲۷ خرداد ۱۳۹۰ - ۰۱:۴۵

    باور کن تا حالا حل نشده...افزونه که فرمودید مربوط به سال 2007 بود که خب از همون اول معلوم بود کار نده وای با این حال امتحان کردم و کار هم نداد. تو سایت سازنده خودش هم به این موضوع اشاره کرده بود که ظاهرا اشکال داره و باید اصلاح بشه که هنوز داره اصلاح میکنه!!!
    در مورد راه حل دوم هم همونطور که گفتم همه این کارها را کردم و خود فایل htaccess هم کد را داشته و دارد. اما متاسفانه به هیچ صراطی مستقیم نیست.
    البته به طور اتفاقی در یک سایت ساختاری متفاوت از آنچه در قسمت تنظیمات پیوند یکتا هست دیدم و آن را امتحان کردم که /%category%/%postname% بود و جواب گرفتم. در قسمت تنظیمات پیوند یکتا هم غیر از پیشفرض ، عددی هم جواب میدهد اما نمیدانم چرا "روز و نام" و "ماه و نام" به هیچ وجه جواب نمیدهند؟؟؟
    البته من که راضی ام به همین ساختار جدید چرا که ظاهرا از نظر سئو هم بهتره .
    ولی در کل ظاهرا وردپرس یک اشکال اساسی در این زمینه داره که هزاران کاربر وردپرس بعد از تغییر پیوند یکتا با این مشکل برمیخورند. فقط در مواقعی که از همون ابتدا ساختار پیوند یکتا بر روی مثلا "ماه و نام" باشه و بعد شروع به نوشتن کنی مشکلی وجود ندارد. مثلا خود من ساختار را بر روی "ماه و نام" میگذاشتم و پست ها با خطا روبرو میشد.ولی یک پست جدید که مینوشتم فقط پست جدید با خطا روبرو نمیشد.

درباره‌ی این موضوع



برچسب‌ها

هیچ برچسبی نیست.